Bosch Refrigerator KTL14V20 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch Refrigerator KTL14V20 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

festool 26-07-2007

Mooie strakke koelkast met een degelijke uitstraling.
Dit apparaat is door mij aangeschaft omdat ik een smalle koelkast nodig had voor plaatsing in een stacaravan. Na wat speurwerk op internet kwam ik uiteindelijk op dit model. Er blijkt ook een nieuwer model te zijn, te weten de KTL14v21, maar die was volgens de verkopende partij nog niet leverbaar op dit moment. Aangezien ik echt een nieuw exemplaar nodig had, ging ik voor deze.Kreeg hem voor een redelijke prijs en ben er tevreden mee. Erg stil toestel met een prima vriesvakje voor het invriezen van een paar broden of andere eerste levensbehoeften. Met zijn breedte van 50 cm past ie precies tussen 2 keukenkastjes in. Ook de ruimte in de koelkast valt me 100% mee, hij is iets dieper dan mijn andere koelkast die het begaf. Al met al, een prima koelkast met vriezer voor een redelijke prijs die er ook nog eens mooi en strak uitziet.